Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

 

OPĆI UVJETI REZERVACIJE I KUPNJE TURISTIČKIH PAKET ARANŽMANA, POVEZANIH PUTNIH ARANŽMANA TURISTIČKE AGENCIJE JAKOPIĆ TRAVEL

Uvodne napomene

Ovi Opći uvjeti rezervacije i kupnje turističkih paket aranžmana, povezanih putnih aranžmana turističke agencije Jakopić travel (u daljnjem tekstu Opći uvjeti) sastavni su dio programa turističkih paket aranžmana I povezanih putnih aranžmana, a time i Ugovora o putovanju (u daljnjem tekstu: Ugovor) koji s turističkom agencijom Jakopić travel, Katarine Zrinski 2, 40000 Čakovec, OIB 19916402178, ID KOD:HR-AB-40-870088217, upisanoj u sudski registar Trgovačkog suda u Varaždinu pod br.: Tt-17/5265-2 , MB 070088217 (u daljnjem tekstu: Jakopić travel) sklapa ugovaratelj putovanja (u daljnjem tekstu: Putnik). Svi podaci i uvjeti u programu i u ovim Općim uvjetima obvezuju Jakopić travel i Putnika ukoliko u Ugovoru nije navedeno drugačije. Riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovim Općim uvjetima odnose se jednako na ženski i muški rod, bez obzira jesu li korišteni u ženskom ili muškom rodu.

  1. SADRŽAJ ARANŽMANA

Organizator vašeg putovanja, Jakopić travel, jamči provedbu programa prema opisu aranžmana u programu kojeg on organizira i koji ste primili. Sadržaj aranžmana organizator će ostvariti u potpunosti i na opisan način, osim u slučaju izuzetnih okolonosti (rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne i vremenske nepogode, intervencije nadležnih vlasti i sl.)

  1. PRIJAVA I UGOVARANJE

Putnik se za putovanje koje organizira i nudi Jakopić travel, ili u kojima se Jakopić travel javlja u ulozi ovlaštenog subagenta drugog organizatora putovanja može prijaviti u poslovnici Jakopić travela osobno, telefonom, telefaksom, e-poštom, putem interneta, te kod drugih ovlaštenih agenata. Na temelju primljene prijave, Jakopić travel će Putniku ponuditi Ugovor koji se smatra obvezujućim nakon što su ga potpisale ugovorne strane ili na drugi način jasno potvrdile svoju suglasnost (npr., ali ne isključivo: internetom, faksom, elektroničkom poštom, stavljanjem na raspolaganje broja kreditne kartice, uplatom na transakcijski račun): Jakopić travel ima pravo uskratiti uslugu ukoliko ne primi odgovarajuću uplatu do ugovorenog roka:

a) Prilikom prijave Putnik uplaćuje 40% vrijednosti aranžmana, a preostalih 60% iznosa treba uplatiti najkasnije 30 dana prije polaska na putovanje, osim u slučajevima kad su za pojedina putovanja istaknuti posebni uvjeti plaćanja. Kod odabira obročnog plaćanja karticom odmah na naplatu dospijeva 100% iznosa.

b) Za takozvane rezervacije “na upit” uplaćuje se predujam prema cjeniku odgovornog organizatora. Jakopić travel neće prihvatiti prijavu rezervacije na upit bez uplaćenog predujma. Ako Putnik ne prihvati potvrđenu rezervaciju koja je učinjena prema njegovom zahtjevu, Jakopić travel će zadržati uplaćeni predujam za pokriće troškova rezervacije.

c) U slučaju uplaćenog i potvrđenog aranžmana, svaka promjena datuma i koristnika putovanja podložna je doplati prema važećim cjenicima usluga organizatora putovanja ili pružatelja usluge.

    1. PREDUGOVORNE INFORMACIJE – ponuda putovanja na mrežnoj stranici, brošuri, letku, katalogu i slično

Agencija Jakopić travel posvećuje veliku pozornost prezentaciji programa na promidžbenim materijalima (mrežna stranica, letci, katalozi i slično), ali moguće su nepravilnosti i greške koje će Jakopić travel nastojati ispraviti u što skorijem roku. Jakopić travel ne odgovara za eventualne pogreške u tisku, na mrežnoj stranici, niti za naknadne promjene u novim izdanjima promidžbenih materijala i programa na koje je skrenuta pozornost Putniku, a prije zaključenja Ugovora, pa se u tom smislu smatraju mjerodavnima podaci navedeni u Ugovoru, a ne u promidžbenom materijalu.

4. SADRŽAJ I CIJENA ARANŽMANA

Cijena aranžmana uključuje one usluge navdene na programu pod “Cijena uključuje”, te može sadržavati i razne pristojbe što je na programu posebno istaknuto. Cijena aranžmana ne uključuje one usluge koje su kao takve posebno na programu i navedene pod “Cijena ne uključuje” s napomenom da se neke od fakultativnih usluga mogu unaprijed dogovoriti te će biti evidentirane u Ugovoru o putovanju. Jakopić travel će o postojanju, cijeni, kao i o eventualnim promjenama u režimu naplate tih naknada pravovremeno obavijestiti Putnika. Objavljene cijene rezultat su ugovora Jakopić travela s partnerima i ne moraju odgovarati cijenama istaknutima na odredištu.

    1. IZMJENA UGOVORENE CIJENE PAKET ARANŽMANA

Jakopić travel ima pravo povisiti cijenu aranžmana ako je povećanje cijene isključivo izravna posljedica promjene:

a) cijene prijevoza putnika koje su proizašle iz troškova goriva i/ili drugih izvora energije,

b) visine poreza i/ili naknada za usluge putovanja obuhvaćene ugovorom koje određuju treće osobe koje nisu izravno uključene u izvršenje paket aranžmana, uključujući turističke poreze, pristojbe za slijetanje ili naknade za ukrcaj ili iskrcaj u lukama i zračnim lukama,

c) deviznih tečajeva koji su relevantni za paket aranžman.

Jakopić travel ima pravo jednostrano povisiti cijenu aranžmana do vrijednosti od 8% i o tome Putnika mora obavijestiti najkasnije 20 dana prije putovanja. Povećanje cijene, bez obzira na visinu, moguće je samo ako Jakopić travel u pisanoj formi, a najkasnije 20 dana prije početka putovanja, paket aranžmana o povećanju cijene na jasan i razumljiv način obavijesti putnika, uz izračun i obrazloženje tog povećanja.

6. IZMJENA OSTALIH UVJETA UGOVORA O PUTOVANJU U PAKET ARANŽMANU

Prije početka paket aranžmana Jakopić travel ne smije jednostrano izmijeniti uvjete ugovora o putovanju u paket aranžmanu, osim cijene u skladu sa člankom 5. Općih uvjeta i Zakona o pružanju usluga u turizmu, osim ako je takvo pravo predviđeno ugovorom, ako je izmjena beznačajna i ako na jasan, razumljiv i lako uočljiv način na trajnom nosaču podataka obavijesti Putnika o izmjeni. Ako je Jakopić travel prije početka paket aranžmana prisiljen znatno izmijeniti bilo koje od glavnih obilježja usluga putovanja ili ne može ispuniti ugovorene posebne zahtjeve Putnika ili predloži povećanje cijene paket aranžmana za više od 8%, Putnik može u razumnom roku koji odredi Jakopić travel:

a) prihvatiti predloženu izmjenu, ili

b) raskinuti ugovor bez plaćanja naknade za raskid ugovora.

Ako putnik raskine ugovor o putovanju u paket aranžmanu, Jakopić travel je dužan bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od raskida Ugovora, vratiti sva izvršena plaćanja na način na koji su izvršena, te prema potrebi obeštetiti Putnika.

Jakopić travel zadržava pravo promjene dana i/ili sata polaska zbog izmjena reda letenja i/ili nastupanja nepredviđenih okolnosti, kao i pravo izmjene smjera putovanja ukoliko se promijene uvjeti putovanja, npr. Ali ne isključivo: promijenjen red letenja, sigurnosna situacija u zemlji i/ili na transfernim točkama i/ili odredištu, vremenske (ne)prilike i to bez isplate odštete, a prema važećim propisima u međunarodnom prometu. Također Jakopić travel zadržava pravo promjene redoslijeda programa, kada su u pitanju državni praznici i slično, te zbog promjene radnog vremena pojedinih objekata koji se posjećuju.

    1. PUTNA DOKUMENTACIJA ZA PAKET ARANŽMAN

Završni putni dokumenti za paket aranžman Putniku će biti uručeni ili poslani elektroničkom poštom najkasnije 3 dana prije polaska na putovanje, ukoliko nije drugačije navedeno na programu ili ukoliko se radi o charter letu. U završnim putnim dokumentima bit će navedene informacije koje su potrebne za nesmetanu realizaciju programa te kontakt na odredištu i/ili broj telefona na koji se potrebno javiti u hitnim slučajevima, kao i kontakt agencije. Putnik je dužan prilikom prijave dati sve podatke o svim suputnicima putovanja koje prijavljuje. Podaci moraju biti u cijelosti usklađeni s podacima u službenim ispravama koje su putnici dužni imati sa sobom tijekom putovanja, a prema pravilima svake pojedine države. U slučaju da pogrešni podaci uzrokuju kašnjenje, dodatne troškove i/ili prekid putovanja, za sve nastale troškove sebi i suputnicima odgovara sam Putnik.

8. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA

Ponuđeni smještajni kapaciteti, restorani, prijevozna sredstva i dr. opisani su prema službenoj kategorizaciji mjesne turističke organizacije ili prema službenoj kategorizaciji odredišne zemlje važećoj u vrijeme izdavanja programa. Standardi smještaja, prehrane, usluga i dr. pojedinih mjesta i zemalja su različiti i nisu usporedivi. Informacije koje putnik dobije na prodajnom mjestu ne obavezuju organizatora u većoj mjeri nego obavijesti navedene u programu putovanja.

9. SMJEŠTAJ U SOBE/APARTMANE

Raspored u sobama/apartmanima određuje recepcija smještajnog objekta u mjestu boravka. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu/apartman posebnih odlika, prihvatit će bilo koju službeno registriranu smještajnu jedinicu u objektu koji je opisan u letku, katalogu i cjeniku. Ulazak u sobe /apartmane najčešće nije moguć prije 15:00 sati na dan početka korištenja usluge, a ista se najčešće mora napustiti do 10:00 sati na dan završetka korištenja usluga. Dolaske iza 19:00 sati nužno je najaviti unaprijed, osim ako nije drugačije navedeno. Odluku o ranijem ulasku i/ili kasnijem izlasku iz smještajne jedinice donosi samostalno smještajni objekt i Jakopić travel nema utjecaja na istu.

10. PRAVO JAKOPIĆ TRAVEL AGENCIJE NA RASKID UGOVORA O PUTOVANJU U PAKET ARANŽMANU PRIJE POČETKA PAKET ARANŽMANA ILI JEDNODNEVNOG PUTOVANJA

Jakopić travel može otkazati aranžman potpuno ili djelomično ako prije ili za vrijeme njegova trajanja nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći niti otkloniti, a da su nastupile u vrijeme objave i prodaje programa organizatoru bile bi opravdanim razlogom da program ne objavi i ne prima prijave aranžmana. U tom slučaju Putniku će se u cijelosti vratiti neizvršeni dio paket aranžmana, bez obveze naknade štete Putniku i to bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 4 dana od raskida Ugovora o putovanju, pod uvjetom da je putnik poslao podatke koji su potrebni Jakopić travelu za povrat novaca.

Jakopić travel može također otkazati paket aranžman ili jednodnevno putovanje prije početka paket aranžmana / jednodnevnog putovanja i Putniku u cijelosti vratiti sva primljena plaćanja za navedeno, bez obveze naknade štete Putniku, ako je broj osoba koje su prijavljene za paket aranžman ili jednodnevno putovanje manji od najmanjeg broja navedenog u ugovoru ili programu putovanja koji je sastavni dio predugovorne informacije i ako obavijesti Putnika o raskidu ugovora unutar roka navedenog na promidžbenom materijalu ili programu putovanja, tj:

a) 20 dana prije početka paket-aranžmana za putovanja koja traju 6 i više dana

b) 7 dana prije početka paket-aranžmana za putovanja koje traju od 3 do uključivo 5 dana

c) 48 sati prije početka paket aranžmana za putovanja koja traju 2 dana

d) 24 sata prije početka jednodnevnog putovanja.

11. PRAVO PUTNIKA NA RASKID UGOVORA

Putnik može raskinuti Ugovor o putovanju u bilo kojem trenutku prije početka paket-aranžmana uz plaćanje primjerene naknade na ime naknade štete:

*za otkaz do 30 dana prije puta organizator naplaćuje 10% cijene aranžmana, a najmanje 100 kn

*za otkaz od 29 do 22 dana prije putovanja naplaćuje se 25% cijene aranžmana

* za otkaz od 21 do 15 dana prije putovanja naplaćuje se 40% cijene aranžmana

* za otkaz od 14 do 8 dana prije putovanja naplaćuje se 80% cijene aranžamana

* za otkaz do 7 dana prije polaska na put organizator će naplatiti 100% cijene aranžmana

* ako se putnik ne pojavi ili otkaže aranžman nakon njegova početka, organizator naplaćuje

cjelokupni iznos aranžmana.

Kada su stvarno nastali troškovi ili kada je udio u fiksnim troškovima grupe veći od onih u navedenoj ljestvici, organizator putovanja zadržava pravo naplate stvarno nastalih troškova. Navedeni troškovi otkaza primjenjuju se i na promjene datuma polaska ili smještajnog objekta, kao i na sve ostale bitne promjene. Ako gost koji otkazuje putovanje nađe novog korisnika iste rezervacije, organizator zaračunava samo troškove uzrokovane zamjenom. Kod otkazivanja svih aranžmana ne isplaćuje se trošak nabave vize, avio karata i polica osiguranja.

Kada su stvarno nastali troškovi ili kada je udio u fiksnim troškovima grupe veći od onih u navedenoj ljestvici, Jakopić travel zadržava pravo naplate stvarno nastalih troškova. Navedeni troškovi otkaza primjenjuju se i na promjene datuma polaska ili smještajnog objekta, kao i na sve ostale bitne promjene. Ako Putnik koji otkazuje putovanje autobusom nađe novog korisnika iste rezervacije, organizator zaračunava samo troškove uzrokovane zamjenom. Kod otkazivanja svih aranžmana i putovanja ne isplaćuje se trošak nabavke vize, avio karata i polica osiguranja.

    1. PRAVA PUTNIKA NA PRIJENOS UGOVORA NA DRUGOG PUTNIKA

Ako Putnik koji otkaže putovanje nađe novog korisnika iste rezervacije, a koji ispunjava sve predviđene uvjete, Jakopić travel zaračunava samo troškove uzrokovane zamjenom. Obzirom su avio karte ugovori o prijevozu između zrakoplovnog prijevoznika i Putnika te glase na ime Putnika i nisu prenosivi, radi se otkaz postojeće karte prema uvjetima tarife po kojoj je karta kupljena i kupnja nove karte na ime novog Putnika prema važećoj i raspoloživoj tarifi u trenutku izdavanja nove karte.

    1. PUTNO OSIGURANJE

Potpisivanjem Ugovora o putovanju čiji su sastavni dio ovi Uvjeti, smatra se da su putnicima ponuđena i preporučena putna osiguranja: dragovoljno zdravstveno osiguranje, osiguranje od posljedica nesretnog slučaja, osiguranje oštećenja i/ili gubitka prtljage, osiguranje za slučaj otkaza putovanja, te osiguranje od odgovornosti prema trećim osobama, kao i da su putniku stavljena na raspolaganje informacije o sadržaju tih osiguranja i opći uvjeti ugovora o osiguranju. U slučaju da Putnik želi ugovoriti navedena osiguranja, ona se mogu ugovoriti izravno kod osiguravatelja ili kod Jakopić travela, pri čemu Jakopić travel djeluje tek kao posrednik osiguravajućeg društva. Osiguranja od otkaza putovanja, prema uvjetima osiguravajućeg društva, ugovara se prilikom sklapanja Ugovora o putovanju, te ga nije moguće ugovoriti naknadno u agenciji Jakopić travela. Ukoliko Putnik ne dostavi podatke za izradu police osiguranja u roku koji će biti naveden na ponudi, smatra se da Putnik ne želi ugovoriti putno osiguranje ili će ga ugovoriti samostalno. Premija osiguranja izračunava se ovisno o dužini trajanja i cijeni putovanja prema cjeniku osiguravajućeg društva. Valjane razloge za otkaz putovanja određuje osiguravajuće društvo sukladno uvjetima osiguranja. Uplaćene premije osiguranja nisu predmet osiguranja od otkaza, niti dio paket aranžmana i neće biti vraćeni kao niti troškovi nabavke viza i usluge rezervacije.

14. PUTNE ISPRAVE

Putnici su obvezni posjedovati valjane osobne putne isprave. Nevaljale, nepotpune, istekle i oštećene isprave, koje imaju za posljedicu odustajanje od putovanja, ne proizvode nikakve štetne posljedice za Jakopić travel, a ukoliko bi zbog takvog propusta Putnika Jakopić travel pretrpio dodatnu štetu, Putnik je dužan istu nadoknaditi. Ukoliko za vrijeme putovanja dođe do gubitka ili krađe putnih isprava, troškove izdavanja novih isprava snosi Putnik. Ako je za neko putovanje potrebna viza, Jakopić travel može, ukoliko to tijelo koje izdaje vizu dozvoljava, posredovati u pribavljanju iste uz posebnu doplatu. Jakopić travel nije odgovoran za odluke carinskih, policijskih i drugih državnih tijela koje za posljedicu imaju odbijanje dozvole ulaska u pojedinu/e zemlju/e.

15. DEVIZNI , CARINSKI PROPISI I ZDRAVSTVENI PROPISI

Putnici su dužni pridržavati se deviznih i carinskih propisa, kao i zakona i drugih podzakonskih propisa Republike Hrvatske i drugih zemalja kroz koje prolaze i u kojima borave. U slučaju nemogućnosti nastavka putovanja radi kršenja propisa od strane Putnika, sve nastale troškove sebi, suputnicima I Jakopić travelu snosi sam Putnik. Putovanja u neke zemlje zahtijevaju obvezna cijepljenja protiv određenih bolesti te je Putnik obvezan posjedovati potvrde i dokumente o cijepljenju.

16. PRTLJAGA

Uvjete i cijene prijevoza ručne i predane prtljage kao i ograničenja težine i veličine određuje prijevoznik. Na čarterskim letovima putnik ima pravo na besplatan prijevoz do 20 kg prtljage kao i na redovnim zračnim letovima, osim ako nije drugačije navedeno u programu. Kod zrakoplovnog prijevoza višak prtljage doplaćuje sam Putnik prema važećim pravilima i cijenama prijevoznika. Djeca do napunjene druge godine nemaju pravo na besplatan prijevoz predane prtljage. Jakopić travel ne preuzima odgovornost za izgubljenu i/ili oštećenu prtljagu u prijevozu ili u hotelu. Preporučujemo sklapanje police za osiguranje prtljage. U slučaju nepravilnosti Putnik direktno kod prijevoznika ili u hotelu prijavljuje gubitak, oštećenje i/ili otuđenje prtljage.

      1. PRIGOVOR ZA NEPRAVILNOSTI I REKLAMACIJE

Putnik se za nepravilnosti i reklamacije mora žaliti prvo davatelju usluga (hotelu, apartmanu i slično, prijevoziku , voditelju putovanja, predstavniku organizatora putovanja ili neposrednom izvođaču usluga). U slučaju da se reklamacija može riješiti na licu mjesta, a Putnik se nije pružatelju usluga odmah žalio na nepravilnosti, podrazumijeva se da se putnik slaže s uslugom čime gubi pravo na ulaganje naknadnih reklamacija sa zahtjevom za smanjenje cijene usluge i/ili isplate štete. Jakopić travel neće razmatrati reklamacije ako Putnik nije priložio kopiju pismene reklamacije koju je uložio na licu mjesta. Ukoliko niti nakon prigovora na licu mjesta ne dođe do poboljšanja Putnik mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno, da nije pružena na način kako je ugovoreno. Putnik mora potvrdu priložiti pismenoj reklamaciji. Pisanu reklamaciju Putnik je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon završetka putovanja putem elektroničke pošte info@jakopic-travel.hr., poštom ili osobnim dolaskom na adresu Jakopić travel, K.Zrinski 2, 1.kat, 40000 Čakovec. Jakopić travel dužan je donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana od primitka prigovora, a može odgoditi rok rješenja pritužbi za dodatnih 14 dana zbog prikupljanja informacija. Dok postupak rješenja traje, Putnik se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu Putnik se odriče prava na tužbu. Najviši iznos naknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.

18. OBVEZE PUTNIČKE AGENCIJE JAKOPIĆ TRAVEL

Jakopić travel je dužan brinuti o provedbi usluga kao i izboru izvršitelja usluga pažnjom dobrog organizatora te brinuti o pravima i interesima putnika suglasno dobrim običajima u turizmu. Jakopić travel je dužan gostu pružiti sve navedene usluge za pojedini aranžman u programu i dati odgovore putniku zbog možebitnog neizvršenja usluga ili dijela usluga.

Jakopić travel isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih višom silom (točka 1.), te zbog korištenja prijevoznih sredstava za koje prijevoznik ne odgovara prema pozitivnim propisima i međunarodnim konvencijama. U ovim slučajevima putnik podmiruje sve dodatne troškove. Jakopić travel će pomoći Putniku u teškoćama, pogotovo u dijelu pružanja primjerenih informacija o zdravstvenim službama, lokalnim tijelima i konzularnoj pomoći te dodatno pri uspostavljanju daljinske komunikacije te pri pronalaženju alternativnih putnih aranžmana, u slučaju overbookinga u hotelu/prijevozu/restoranu. Ako je Putnik poteškoću prouzročio namjerno ili nepažnjom, Jakopić travel može za pomoć naplatiti razumnu naknadu koja neće biti viša od stvarnih troškova Jakopić travela. Jakopić travel je dužan snositi troškove nužnog smještaja najviše do 3 noćenja po Putniku kada zbog izvanrednih okolnosti koje se nisu mogle izbjeći nije moguće osigurati povratak Putnika u skladu s ugovorom o putovanju u paket aranžmanu. Putnik ima pravo na sniženje cijene/naknadu štete ako usluge putovanja ne budu izvedene na pravilan način.

19. OBVEZE PUTNIKA

Putnik je dužan:

* posjedovati valjane putne isprave. Troškove gubitka ili krađe dokumenata tijekom putovanja snosi gost. Pratitelj ili predstavnik organizatora će pomoći, ali uz uvjet da se program neometano odvija. Ako je za neko putovanje potrebna viza, organizator putovanja može, na zahtjev gosta, kada je to moguće, uz naplatu posredovati u njenom pribavljanju. Organizator puta ne jamči ishođenje viza;

* cijepiti se i posjedovati potvrde i dokumente o cijepljenju za putovanja u zemljama za koje je ono potrebno prema propisima Svjetske zdravstvene organizacije. U tom slučaju putnik prilaže liječničku potvrdu. Neposjedovanje ovih dokumenata kao i/ili neispravnost putnih isprava koji dovedu do odustajanja od putovanja ili nemogućnosti nastavka putovanja, ne obvezuju organizatora putovanja te se obračunavaju otkazni troškovi

*poštivati carinske i devizne propise Republike Hrvatske, kao i država u kojima se boravi tijekom putovanja

* pridržavati se kućnog reda u svim posjećenim objektima te surađivati s izvršiteljima usluga u dobroj namjeri

*pridržavati se naputaka i surađivati s turističkim pratiteljem i/ili predstavnikom putovanja

*prilikom polaska na putovanje turističkom pratitelju odnosno predstavniku organizatora predočiti dokument o plaćenom aranžmanu (original voucher, potvrdu o uplati, kopiju virmana ili Ugovor o putovanju).
Ako Putnik ugrožava redovno i nesmetano odvijanje programa putovanja, Jakopić travel, osim prava na naknadu štete ima pravo prekinuti putovanje, u kojem slučaju će se smatrati da je putovanje prekinuto na zahtjev Putnika pri čemu Jakopić travel nije dužan snositi troškove povratka na mjesto polaska. Ako je Putnik maloljetna osoba, odnosno dijete, roditelj je dužan prihvatiti povratak djeteta kući odnosno doći po svoje dijete, o vlastitom trošku. Putnik je dužan, bez nepotrebnog odgađanja i vodeći računa o okolnostima, obavijestiti Jakopić travel o svakoj nesukladnosti koju utvrdi tijekom ispunjenja usluge putovanja obuhvaćene ugovorom o putovanju u paket aranžmanu. Ako bilo koja od usluga putovanja nije izvšena u skladu s ugovorom o putovanju u paket aranžmanu na zahtjev Putnika, Jakopić travel je dužan ispraviti tu nesukladnost, osim ako to nije moguće ili ako bi otklanjanje nesukladnosti prouzročilo nerazmjerne troškove uzimajući u obzir nesukladnost i vrijednost usluga putovanja na koje nesukladnost utječe.

20.UVJETI PUTOVANJA ZA POVEZANE PUTNE ARANŽMANE

Opći uvjeti putovanja za paket aranžmane ne vrijede za putovanja u povezanom putnom aranžmanu, osim u dijelu zaštite putnika u slučaju nesolventnosti agencije. Povezani putni aranžman podrazumijeva najmanje dvije različite vrste usluga putovanja kupljene za potrebe istog putovanja ili odmora koje ne predstavljaju paket aranžman (npr. Individualna rezervacija hotela, avio karte, transfera i slične dodatne usluge). Kod putovanja u povezanim putnim aranžmanima Jakopić travel djeluje u ime i za račun pružatelja usluga, odnosno kao ovlašteni prodajni agent raznih pružatelja usluga (zrakoplovnih tvrtki, hotela, transfera, agencija za rezervaciju turističkih usluga i slično) te je svaki od Pružatelja usluga isključivo odgovoran za pravilno izvršenje svojih usluga u skladu s ugovorom. U završnim putnim dokumentima, Putnik će biti informiran o kontaktu pružatelja usluge.

          1. PUTOVANJE U ORGANIZACIJI DRUGIH ORGANIZATORA/TUROPERATORA

Za svaki pojedini program primjenjuju se uvjeti odgovornog organizatora koji je naveden za to putovanje. Svi programi u kojim Jakopić travel nastupa kao posrednik, Jakopić travel ne odgovara za provedbu putovanja odnosno turističkih aranžmana kojima nije odgovorni organizator već samo posrednik u prodaji. Svi turistički aranžmani koje Jakopić travel zastupa kao posrednik posebno su označeni, a što će biti vidljivo na Ugovoru o putovanju. U tom slučaju primjenjuju se opći uvjeti navedenog organizatora putovanja. Potpisivanjem ugovora ugovaratelj/putnik u cijelosti prihvaća program i uvjete putovanja.

22. OSIGURANJE ZA SLUČAJ PLATNE NEMOGUĆNOSTI ILI STEČAJA ORGANIZATORA PUTOVANJA

U skladu sa Zakonom pružanja usluga u turizmu, u slučaju platne nemogućnosti ili stečaja Jakopić travela, putnici zatečeni na putovanju, kao i osobe koje su uplatile akontacije za putovanje paket aranžmana trebaju kontaktirati osiguravatelja kod kojeg Jakopić travel ima ugovorenu Policu osiguranja. Podaci o osiguravatelju su navedeni na svakom pojedinačnom Ugovoru o putovanju, kao i broj police osiguranja, te kontakt osiguravatelja.

EUROHERC OSIGURANJE d.d., Kralja Tomislava 30, 40000 Čakovec, telefon: 040 492 999,

Broj police za osiguranje jamčevina turističkih paket aranžmana osiguranja: 804058538

23. OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI

Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, Jakopić travel Ima kod osiguravajućeg društva EUROHERC OSIGURANJE d.d. Kralja Tomislava 30, 40000 Čakovec, telefon: 040 492 999 sklopljenu Policu osiguranja od odgovornosti organizatora paket aranžmana broj 804058147 u slučaju štete koju prouzroči putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na putovanje.

24.ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Turistička agencija Jakopić travel se obvezuje da će poštivati privatnost svih svojih putnika. Osobni podaci putnika koriste se u svrhu realizacije ugovorenog putovanja i koristit će se za daljnju komunikaciju vezanu na putovanje. Svi se podaci strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Jakopić travela i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela privatnosti. Jakopić travel se obvezuje da osobne podatke putnika neće iznijeti iz zemlje osim u svrhu realizacije ugovorenih aranžmana. Osobni podaci putnika čuvat će se u bazi podataka, sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, odnosno Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (GDPR). Ovi se podaci mogu, uz privolu Putnika, koristiti i za daljnju međusobnu komunikaciju i za dostavu marketinških poruka agencije, a Putnik se uvijek može samostalno isključiti iz marketinških aktivnosti.

      1. ZAVRŠNE ODREDBE

Ovi uvjeti i upute za putovanje vrijede od 01.srpnja 2018. godine i isključuju sve dosadašnje uvjete i upute za putovanja. Sukladni su direktivi EU 2015/2302 Europskog parlamenta i Vijeća od 25.studenog 2015. o putovanjima u paket aranžmanima i povezanim aranžmanima (dostupna na poveznici

http://eur-lex.europa.eu/legal-contnet/HR/TXT/PDF?uri=CELEX:32015L2302&from=HR) kao i Zakonu o pružanju usluga u turizmu (NN130/2017) koji je u primjeni od 01. srpnja 2018.

Putnik se obavezuje da će moguće sporne slučajeve pokušati riješiti sporazumno sukladno uvjetima. Ukoliko to nije moguće, u slučaju spora nadležan je sud u Varaždinu, a primjenjuje se hrvatsko pravo.

Prema Zakonu o pružanju usluga u turizmu, putnik može podnijeti prijedlog za rješavanje spora pred tijelom s liste notificiranih tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova sukladno zakonu kojim se uređuje alternativno rješavanje potrošačkih sporova.

Nadležno tijelo čijem službenom nadzoru podliježe djelatnost turističke agencije u obavljanju i pružanju usluga u turizmu: Ministarstvo turizma – samostalni sektor turističke inspekcije, Trg Republike Hrvatske 8/1, 10000 Zagreb.

 

Voditeljica poslova

LJUBICA JAKOPIĆ

TURISTIČKA AGENCIJA

JAKOPIĆ TRAVEL

Katarine Zrinski 2, 40000 ČAKOVEC

ID: HR-AB-40-870088217

e-pošta: info@jakopic-travel.hr

Tel: ++385 40 396 090

 

POLITIKA PRIVATNOSTI TURISTIČKE AGENCIJE JAKOPIĆ TRAVEL “Izjava”

POLITIKA PRIVATNOSTI TURISTIČKE AGENCIJE JAKOPIĆ TRAVEL “Izjava”

Turistička agencija Jakopić-travel  prikuplja i obrađuje osobne podatke korisnika svojih usluga, poklanjajući pritom posebnu pažnju njihovoj adekvatnoj zaštiti, kako bi opravdao i zadržao Vaše povjerenje.

Osobnim podatkom smatra se svaki podatak koji se odnosi na Vas kao fizičku osobu, a na temelju kojeg je Vaš identitet utvrđen ili se može utvrditi. U ovoj Izjavi pružaju Vam se detaljne informacije o tome zašto i na koji način Jakopić travel prikuplja i obrađuje Vaše osobne podatke, pod kojim uvjetima i okolnostima te koja Vam prava pripadaju u pogledu Vaših osobnih podataka.

Molimo Vas da ovu Izjavu pažljivo pročitate kako biste se upoznali sa svim relevantnim informacijama glede postupanja s Vašim osobnim podacima te kako biste bili u potpunosti svjesni prava koja Vam pripadaju na temelju važećih nacionalnih i europskih propisa.

1. TKO SU VODITELJ I IZVRŠITELJ OBRADE PODATAKA?

Pravni termin “voditelj obrade podataka” označava fizičku ili pravnu osobu koja prikuplja Vaše osobne podatke, određuje svrhe i načine njihove obrade te je odgovorna da se takvi podaci obrađuju na način koji je u skladu s važećim nacionalnim i europskim propisima o zaštiti osobnih podataka.
Pravni termin “izvršitelj obrade podataka” označava fizičku ili pravnu osobu koja obrađuje Vaše osobne podatke u ime voditelja obrade podataka u skladu s važećim nacionalnim i europskim propisima o zaštiti osobnih podataka.
Jakopić travel u okviru svojeg poslovanja može predstavljati voditelja ili izvršitelja obrade podataka, ovisno od okolnosti posla tijekom kojeg se vrši obrada podataka, pri čemu Jakopić travel s Vašim podacima postupa isključivo u skladu s važećim propisima te im osigurava odgovarajuću razinu zaštite i sigurnosti.
Određeni osobni podaci su Jakopić travelu nužni kako bi Vam mogao pružiti određene usluge. Ako iz nekog razloga ne želite dati Vaše osobne podatke Jakopić travelu, isto možete odbiti, no tada Jakopić travel možda neće biti u mogućnosti pružiti Vam usluge za koje ste zainteresirani.

2. KOJE OSOBNE PODATKE JAKOPIĆ TRAVEL PRIKUPLJA?

U svom poslovanju  Jakopić travel može prikupljati i obrađivati sljedeće vrste Vaših osobnih podataka:

  • Ime i prezime;

  • Dob/datum rođenja;

  • Adresa;

  • Kontakt podaci (adresa e-pošte i broj (mobilnog) telefona);

  • Vrsta, broj i rok važenja identifikacijskog dokumenta;

  • Broj, datum i mjesto izdavanja vize;

  • Vlastoručni potpis;

  • Podaci o kreditnim/debitnim karticama i broju bankovnog računa;

3. KAKO JAKOPIĆ TRAVEL  PRIKUPLJA VAŠE OSOBNE PODATKE?

Jakopić travel  prikuplja Vaše osobne podatke na dva osnovna načina:

  • Izravno od Vas

  • Neizravno:

    • od sub-agenata s kojima poslujemo, ili

    • od trećih osoba koje u Vaše ime s nama sklapaju ugovor o korištenju naših usluga (npr. društva koja organiziraju putovanja za svoje zaposlenike)

4. SVRHA I PRAVNA OSNOVA OBRADE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA

Jakopić travel prikuplja i obrađuje Vaše osobne podatke u različite dopuštene svrhe. U određenim slučajevima Vaši osobni podaci prikupljaju se uz Vaš pristanak, dok u drugim slučajevima postoji zakonska ili druga osnova za njihovo prikupljanje.
Svrhe u koje Jakopić travel prikuplja i obrađuje Vaše osobne podatke mogu biti sljedeće:

    • Sklapanje i izvršavanje ugovora o pružanju usluga;

    • Informiranje o proizvodima i uslugama Jakopić travela;

    • Izvršavanje zakonskih obveza Jakopić travela;

Za pojedine prethodno navedene svrhe, Jakopić travel vrši prikupljanje i obradu Vaših osobnih podataka na temelju Vaše privole.
U određenim slučajevima Jakopić travel može prikupljati i obrađivati Vaše osobne podatke bez Vaše privole, ako su takvo prikupljanje i obrada nužne u svrhu:

    • Izvršavanje ugovora u kojem ste Vi ugovorna strana ili kako bi se prije sklapanja ugovora, na Vaš zahtjev, poduzele radnje potrebne za sklapanje ugovora;

    • Poštovanje pravnih obveza Jakopić travela;

    • Zaštitu Vaših ključnih interesa ili ključnih interesa druge fizičke osobe;

    • Izvršavanje zadaće od javnog interesa ili pri izvršavanju službene ovlasti Jakopić travela;

    • Potrebe legitimnih interesa Jakopi ć travela  ili treće strane, osim kada su Vaši interesi ili temeljna prava i slobode jači od tih interesa.

5. PRIJENOS OSOBNIH PODATAKA TREĆIM OSOBAMA

Jakopić travel ulaže posebne napore kako bi osigurao da se Vaši osobni podaci prikupljaju i obrađuju na način koji je u skladu s prethodno navedenim svrhama. Kako bi se ostvarile te svrhe te kako bi Vam izabrana usluga bila pružena u potpunosti, Jakopić travel u nekim slučajevima treba Vaše osobne podatke učiniti dostupnim trećim osobama, koje s Vašim osobnim podacima dalje postupaju kao voditelji obrade osobnih podataka:

    • Avio prijevoznici;

    • Autobusni prijevoznici;

    • Ugostiteljski objekti;

    • Smještajni objekti;

    • Druge putničke ili turističke agencije;

    • Osiguravatelji;

    • Banke;

Kako bi se ostvarile navedene svrhe, Jakopić travel također može Vaše osobne podatke učiniti dostupnim trećim osobama koje s Vašim osobnim podacima postupaju kao izvršitelji obrade osobnih podataka:

    • Druge putničke ili turističke agencije;

    • Društva koja za  Jakopić travel obavljaju različite usluge (npr. IT tvrtke);

Dodatno, Jakopić travel može Vaše osobne podatke učiniti dostupnim trećim osobama, primjerice u slučaju bilo kojeg planiranog ili izvršenog postupka reorganizacije, spajanja, prodaje, zajedničkog pothvata, prijenosa ugovora, prijenosa ili drugog raspolaganja bilo kojim dijelom poslovanja, imovine ili poslovnih udjela Jakopić travela(uključujući stečajni ili drugi sličan postupak) ili u drugim slučajevima ispunjavanja pravnih obveza.

6. GDJE SE OBRAĐUJU VAŠI OSOBNI PODACI?

Uzimajući u obzir djelatnost Jakopić travela koja obuhvaća pružanje usluga putničke agencije, Vaše će osobne podatke obrađivati osobe navedene pod točkom 5. unutar EU, ali i u državama izvan EU (npr. u slučaju angažmana podizvođača iz druge države za pružanje određene usluge ili dijela usluge koja uključuje obradu osobnih podataka).
Međutim, Jakopić travel osigurava da će dotične osobe uvijek biti vezane ugovornim obvezama na osiguranje povjerljivosti i sigurnosti Vaših osobnih podataka u skladu s važećim propisima s područja zaštite osobnih podataka.
Prema Mišljenju br. 7/2010 Radne skupine za zaštitu osobnih podataka iz članka 29. Direktive 95/46, osobni podaci korisnika usluge mogu se prenositi društvima koja posluju u državama izvan EU (npr. druga putnička ili turistička agencija koja djeluje kao subagent; smještajni objekt u koji se u konkretnom slučaju smješta korisnik usluge), međutim mora se pritom raditi samo o onim osobnim podacima koji su nužni za pružanje usluge koje dotično društvo pruža i koji će se obrađivati isključivo u poslovne svrhe.
Jakopić travel  ni u kojem slučaju neće Vaše osobne podatke učiniti dostupnim subjektima koji nemaju ovlaštenje za obradu Vaših osobnih podataka.

7. KOJA SU VAŠA PRAVA U VEZI ZAŠTITE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA I KAKO IH OSTVARITI?

U odnosu na Vaše osobne podatke koje Jakopić travel prikuplja i obrađuje, na temelju važećih propisa s područja zaštite osobnih podataka imate sljedeća prava:

    • Pravo na informaciju o tome koje Vaše osobne podatke Jakopić travel posjeduje, od koga su ti podaci prikupljeni, svrhu obrade tih podataka, informacije o voditeljima i izvršiteljima obrade navedenih podataka te osobama kojima navedeni podaci mogu biti dostupni;

    • Ispraviti Vaše osobne podatke kako biste osigurali da su podaci kojima Jakopić travel raspolaže istiniti, točni i ažurni;

    • Zahtijevati brisanje Vaših osobnih podatka koje Jakopić travel obrađuje, ako ti podaci više nisu nužni za ostvarivanje svrha navedenih pod točkom 4.;

    • Ograničiti obradu Vaših osobnih podataka u slučajevima predviđenim važećim propisima s područja zaštite osobnih podataka;

    • Zaprimiti Vaše osobne podatke u strukturiranom obliku kao biste iste prenijeli drugom voditelju obrade osobnih podataka;

    • Uložiti prigovor na obradu Vaših osobnih podataka Jakopić travelu ili nadležnom nadzornom tijelu;

    • Povući privolu za obradu Vaših osobnih podataka u slučajevima kad se takvi podaci prikupljaju i obrađuju isključivo na temelju Vaše privole.

Zahtjev za ostvarivanjem navedenih prava možete uputiti ispunjavanjem odgovarajućeg obrasca dostupnog u poslovnici Jakopić travela.

8. KADA MOŽETE ULOŽITI PRIGOVOR NA OBRADU OSOBNIH PODATAKA?

U svakom trenutku možete Jakopić travelu uložiti prigovor na obradu Vaših osobnih podataka za potrebe izravnog marketinga, nakon čega će bez odgode prestati s obradom Vaših podataka u te svrhe.
Prigovor možete uputiti i glede obrade Vaših podataka koja je nužna za izvršavanje zadaća od javnog interesa, službene ovlasti ili za potrebe legitimnih interesa Jakopić travela, nakon čega Jakopić travel više neće obrađivati Vaše osobne podatke, osim ako je drugačije određeno važećim propisima s područja zaštite osobnih podataka.
Ako smatrate da je došlo do povrede Vaših osobnih podataka ili kršenja Vaših prava, imate pravo obratiti se i nadležnom nadzornom tijelu – Agenciji za zaštitu osobnih podataka, www.azop.hr.

9. KOLIKO DUGO JAKOPIĆ TRAVEL  ČUVA VAŠE OSOBNE PODATKE?

Jakopić travel  čuva Vaše osobne podatke do isteka razdoblja od maksimalno dvije godine od trenutka prestanka ugovornog odnosa između Vas i Jakopić travela, ovisno o okolnostima konkretnog slučaja, osim ako dulji vremenski period čuvanja osobnih podataka nije određen važećim nacionalnim ili europskim propisima. Jakopić travel neće čuvati Vaše osobne podatke duže nego što je to nužno i zakonito te će ih obrađivati isključivo u svrhe za koje je navedene podatke prikupio.

10. KAKO MOŽETE KONTAKTIRATI JAKOPIĆ TRAVEL?

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja o prikupljanju i obradi Vaših osobnih podataka od strane Jakopić travela, možete nas kontaktirati putem pošte ili e- pošte na:

    •  Jakopić travel

             Katarine Zrinski 2

             40000 Čakovec

    • Službenik za zaštitu podataka u Jakopić travelu:
      e-pošta:  zastitaosobnihpodataka@jakopic-travel.hr
      Tel.: 040 396 090

11. IZMJENA PRAVILA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA

Jakopić travel redovito dopunjava ovu Izjavu u skladu s promjenama i novostima na temelju važećih propisa te osigurava da je najnovija verzija Izjave dostupna na web stranici Jakopić travela: www.jakopic-travel.hr
U slučaju značajne promjene sadržaja Izjave koja može bitno utjecati na Vaša prava, slobode ili interese, bit ćete izravno obaviješteni.

 

 

Posljednji programi

Advent u Pragu 1

Prag i Češki Krumlov

Još ima mjesta 14.-15.12.2019.

Rasprodano 21.-22.12.2019.

Cijena: 650,00 kn
Datum: 14.12.,21.12.2019.
Lokacija: Češka
Kategorija:
advent u zagrebu 3

Advent u Zagrebu

 Designer Outlet Croatia

i IKEA

Cijena: od 85,00 kn
Datum: 14.12.,21. i 22.12.2019.
Lokacija: Hrvatska
Kategorija:
advent-u-klagenfurtu-alter-platz-3

Advent u Klagenfurtu

i Veldenu!

Cijena: 175,00 kn
Datum: 21.12.2019.
Lokacija: Austrija
Kategorija: