O nama

O nama

Povijest naše tvrtke započela je prije gotovo dvadeset godina. 1994. godine gsp. Željko Jakopić osnovao je tvrtku Turist koja je pružala osnovne prijevozničke usluge linijskog prijevoza, ugovorenog prijevoza školske djece, te povremeni grupni prijevoz na hodočašća i sportska događanja. Kasnije se tvrtka proširuje u Jakopić d.o.o. i danas je aktivna u svim područjima autobusnog prijevoza:

  • javni linijski prijevoz
  • ugovoreni i školski prijevoz
  • povremeni i turistički prijevoz

Trvtka se i dalje nastavlja polako, ali kvalitetno širiti, pa tako 2011. godine otvaramo turističku agenciju JAKOPIĆ TRAVEL kako bismo klijentima mogli pružiti kompletnu uslugu. Nudimo Vam grupne i individualne, jednodnevne i višednevne aranžmane:

  • odmori, ljetovanja, zimovanja, skijanja u Hrvatskoj i inozemstvu
  • posjet europskim gradovima i daleka putovanja
  • posjeti izložbama, sportskim i kulturnim događanjima
  • organizacija kongresa, seminara i incentive putovanja
  • wellness programi, prigodna i tematska putovanja
  • ponuda hotela u Europi i svijetu
  • putovanja na koncerte
  • ostale usluge turitičke agencije dostupne na upit

Od samog početka naš obiteljski posao prepoznatljiv je po tradiciji, kvaliteti, sigurnosti i zadovoljstvu klijenata. Naš je prioritet pružanje vrhunske usluge od prvog kontakta s klijentom do završetka putovanja svakog punika. Iznimno smo ponosni na naše stručno, pouzdano i motivirano osoblje u agenciji  koje će ljubazno i prijateljski odgovoriti na sva Vaša pitanja i pomoći Vam u odabiru putovanja koje će najviše odgovarati Vašim željama i interesima. Naši su vozači obučeni, iskusni, strpljivi i predano rade svoj posao. Također ističemo vlastiti vozni park koji se sastoji od kvalitetnih tursitičkih autobusa marke Setra i Mercedes. Autobusi su vrhunski opremljeni, a vozni park svake godine nastojimo obnoviti i modernizirati.

Obratite nam se s povjerenjem a mi ćemo se potruditi da nadmašimo Vaša očekivanja!

 

Nadležni sud: Trgovački sud u Varaždinu
MBS:  070088217
OIB:  19916402178
Tvrtka:  JAKOPIĆ društvo s ograničenom odgovornošću za prijevoz, trgovinu i usluge
            JAKOPIĆ d.o.o.

Sjedište/adresa: Žabnik , Zrinskih 40, 40313 Sveti Martin na Muri
Registrirano kod Trgovačkog suda u Varaždinu pod br.:  Tt-17/5265-2
ID kod:  HR-AB-40-870088217
Poslovna banka:  Privredna banka Zagreb d.d.
IBAN:  HR5423400091516043491 SWIFT/BIC kod: PBZGHR2X

Pravni oblik:  društvo s ograničenom odgovornošću

Osnivači/članovi društva:

Dejan Jakopić OIB: 97761069761 , Žabnik, Zrinskih 40

Jurica Jakopić OIB: 35082304802, Žiškovec, Žiškovec 61 E

Temeljni kapital:  20.000,00 kn

Osobe ovlaštene za zastupanje: 

Jurica Jakopić OIB: 35082304802, Žiškovec, Žiškovec 61 E

direktor, zastupa društvo pojedinačno i samostalno, imenovan 6.12.2017-

Dejan Jakopić OIB: 97761069761 , Žabnik, Zrinskih 40

prokurist, pojedinačna prokura, imenovan 6.12.2017.

Voditelj poslovanja: Ljubica Jakopić
 

Osiguranje od odgovornosti: Euroherc – broj: 804058147 ; Jamčevina za turistički paket aranžman : Euroherc broj 804056751- Telefon:+385 / 01 600 40 00

 

Poslovnica br. 1:  JAKOPIĆ TRAVEL, K.Zrinski 2 (1 kat.), Čakovec 40000

Tel:    00-385-40 396 090
Fax:   00-385-40 314 034
Mob: 00-385-99 230 2223

Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 09,00 – 17,00 sati
SUB 08:00-12:00 (2. I 4. u mjesecu)
SUBOTA 1. I 3. u mjesecu, te NEDJELJA i PRAZNICI ZATVORENO

E-mail kontakt: info@jakopic-travel.hr

Tijelo zaduženo za nadzor : Ministarstvo turizma – Samostalni sektor turističke inspekcije, Trg Republike Hrvatske 8/1, 10000 Zagreb.

UPUTE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA:

 

Ako su usluge iz programa nepotpuno ili nekvalitetno izvršene, gost može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pisani prigovor. Svaki gost (nositelj Ugovora) prigovor podnosi zasebno, organizator neće primiti u postupak skupne pritužbe.

Postupak u svezi s prigovorom je sljedeći:

* odmah, na samome mjestu, gost reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja, odnosno, kod predstavnika organizatora, a ako ga nema, kod izvršitelja usluge. Gost je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili s predstavnikom organizatora I izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se uklone uzroci prigovora. Ako gost na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara plaćenoj usluzi, organizator neće uvažiti naknadnu gostovu reklamaciju, niti će na nju odgovoriti.

* Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom organizatora ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu potvrdu u dva primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan primjerak ove potvrde.

*Najkasnije 8 dana po povratku putnik predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman, te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne račune za dodatne troškove. Organizator će primiti u postupak samo potpuno dokumentirane pritužbe koje primi u navedenom roku od 8 dana.  

*Organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora u prodajnom mjestu. Organizator može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davaoca usluga najviše za još 14 dana. Organizator će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu odredišta putovanja. 

*Dok organizator ne odluči o prigovoru putnika, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e, sudske ustanove ili davanja informacija u javna glasila.

Najviša naknada po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Ovime se isključuje pravo gosta na nadoknadu idealne štete.

Gost koji nije zadovoljan odgovorom organizatora putovanja, a koristio je usluge agencije člana UHPA-e I pridržavao se svih naprijed navedenih naputaka za provedbu postupka u svezi s prigovorom I raspolaže svom potrebnom dokumentacijom, može se žaliti arbitraži UHPA-e. U skladu s Pravilinkom o arbitraži, cjelokupni postupak bi trebao biti dovršen u narednih mjesec dana. Ovim će postupkom ili organizator pristati na nadoknadu štete, ili će gost uz minimalne troškove saznati da nije u pravu.

Posljednji programi

Sarajevo

Valentinovo u Sarajevu

JOŠ 2 MJESTA

Cijena: 555,00 kn
Datum: 16.-17.2.2019.
Lokacija: Bosna i Hercegovina
Kategorija:
carnival2

Karneval u Veneciji – 1 dan

Cijena: 280,00 kn
Datum: 16.2.,23.2.,02.03.2019.
Lokacija: Italija
Kategorija: Izdvojena ponuda.
Rijeka_karneval

Karneval u Rijeci

Budi što želiš … Dođi na Riječki karneval 2019.!

Cijena: 145,00 kn
Datum: 3.3.2019.
Lokacija: Hrvatska
Kategorija: Izdvojena ponuda.Jednodnevna putovanja.