Povijest naše tvrtke započela je prije gotovo dvadeset godina. 1994. godine gsp. Željko Jakopić osnovao je tvrtku Turist koja je pružala osnovne prijevozničke usluge linijskog prijevoza, ugovorenog prijevoza školske djece, te povremeni grupni prijevoz na hodočašća i sportska događanja. Kasnije se tvrtka proširuje u Jakopić d.o.o. i danas je aktivna u svim područjima autobusnog prijevoza:
Trvtka se i dalje nastavlja polako, ali kvalitetno širiti, pa tako 2011. godine otvaramo turističku agenciju JAKOPIĆ TRAVEL kako bismo klijentima mogli pružiti kompletnu uslugu. Nudimo Vam grupne i individualne, jednodnevne i višednevne aranžmane:
Od samog početka naš obiteljski posao prepoznatljiv je po tradiciji, kvaliteti, sigurnosti i zadovoljstvu klijenata. Naš je prioritet pružanje vrhunske usluge od prvog kontakta s klijentom do završetka putovanja svakog putnika. Iznimno smo ponosni na naše stručno, pouzdano i motivirano osoblje u agenciji koje će ljubazno i prijateljski odgovoriti na sva Vaša pitanja i pomoći Vam u odabiru putovanja koje će najviše odgovarati Vašim željama i interesima. Naši su vozači obučeni, iskusni, strpljivi i predano rade svoj posao. Također ističemo vlastiti vozni park koji se sastoji od kvalitetnih turističkih autobusa marke Setra i Mercedes. Autobusi su vrhunski opremljeni, a vozni park svake godine nastojimo obnoviti i modernizirati.
Obratite nam se s povjerenjem a mi ćemo se potruditi da nadmašimo Vaša očekivanja!
Nadležni sud: Trgovački sud u Varaždinu
MBS: 070088217
OIB: 19916402178
Tvrtka: JAKOPIĆ društvo s ograničenom odgovornošću za prijevoz, trgovinu i usluge
JAKOPIĆ d.o.o.
Sjedište/adresa: Žabnik , Zrinskih 40, 40313 Sveti Martin na Muri
Registrirano kod Trgovačkog suda u Varaždinu pod br.: Tt-17/5265-2
ID kod: HR-AB-40-870088217
Poslovna banka: Privredna banka Zagreb d.d.
IBAN: HR5423400091516043491 SWIFT/BIC kod: PBZGHR2X
Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Osnivači/članovi društva:
Dejan Jakopić OIB: 97761069761 , Žabnik, Zrinskih 40
Jurica Jakopić OIB: 35082304802, Žiškovec, Žiškovec 61 E
Temeljni kapital: 20.000,00 kn
Osobe ovlaštene za zastupanje:
Jurica Jakopić OIB: 35082304802, Žiškovec, Žiškovec 61 E
direktor, zastupa društvo pojedinačno i samostalno, imenovan 6.12.2017-
Dejan Jakopić OIB: 97761069761 , Žabnik, Zrinskih 40
prokurist, pojedinačna prokura, imenovan 6.12.2017.
Voditelj poslova: Vlatka Erceg Mikac
Osiguranje od odgovornosti: Euroherc – broj: 804058147 ; Jamčevina za turistički paket aranžman : Euroherc broj 804059993
Telefon:+385 / 01 600 40 00
Poslovnica br. 1: JAKOPIĆ TRAVEL, K.Zrinski 2 (1 kat.), Čakovec 40000
Tel: 00-385-40 396 090
Fax: 00-385-40 314 034
Mob: 00-385-99 230 2223
Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 09:00 – 16:00 sati
SUBOTA 09:00 – 12:00
NEDJELJA i PRAZNICI ZATVORENO
E-mail kontakt: info@jakopic-travel.hr
Tijelo zaduženo za nadzor : Ministarstvo turizma – Samostalni sektor turističke inspekcije, Trg Republike Hrvatske 8/1, 10000 Zagreb.
UPUTE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA:
Ako su usluge iz programa nepotpuno ili nekvalitetno izvršene, putnik može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pisani prigovor. Svaki putnik (nositelj Ugovora) prigovor podnosi zasebno, organizator neće primiti u postupak skupne pritužbe.
Putnik se za nepravilnosti i reklamacije mora žaliti prvo davatelju usluga (hotelu, apartmanu i slično, prijevoziku , voditelju putovanja, predstavniku organizatora putovanja ili neposrednom izvođaču usluga). U slučaju da se reklamacija može riješiti na licu mjesta, a Putnik se nije pružatelju usluga odmah žalio na nepravilnosti, podrazumijeva se da se putnik slaže s uslugom čime gubi pravo na ulaganje naknadnih reklamacija sa zahtjevom za smanjenje cijene usluge i/ili isplate štete. Jakopić travel neće razmatrati reklamacije ako Putnik nije priložio kopiju pismene reklamacije koju je uložio na licu mjesta. Ukoliko niti nakon prigovora na licu mjesta ne dođe do poboljšanja Putnik mora tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno, da nije pružena na način kako je ugovoreno. Putnik mora potvrdu priložiti pismenoj reklamaciji. Pisanu reklamaciju Putnik je dužan uložiti u roku od 8 dana nakon završetka putovanja putem elektroničke pošte info@jakopic-travel.hr., poštom ili osobnim dolaskom na adresu Jakopić travel, K.Zrinski 2, 1.kat, 40000 Čakovec. Jakopić travel dužan je donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana od primitka prigovora, a može odgoditi rok rješenja pritužbi za dodatnih 14 dana zbog prikupljanja informacija. Dok postupak rješenja traje, Putnik se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu Putnik se odriče prava na tužbu. Najviši iznos naknade po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.
Terra magica